ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΛΗΣ – Β΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ | ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΑΣΚΗΣΕΙΣ | ||
1ο | Νεοελληνική Λογοτεχνία
§ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ EIΔΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ (ΣΟΝΕΤΟ, ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ, ΔΙΗΓΗΜΑ, ΝΟΥΒΕΛΑ) Νεοελληνική Γλώσσα § ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ: Δομή και τρόποι ανάπτυξης παραγράφων. § ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ § ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ § ΣΥΝΟΧΗ- ΣΥΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ |
Εξάσκηση | ||
2ο | Νεοελληνική Λογοτεχνία
§ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ § ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΟΙ ΤΥΠΟΙ (ΑΝΑΦΟΡΑ στους ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ, Νεοελληνική Γλώσσα § ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΛΗΨΗΣ. (ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΔΗ: ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ, ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΩΝ, ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ ΠΕΡΙΛΗΨΗ) § ΕΝΟΤΗΤΑ: ΠΑΙΔΕΙΑ (ΕΙΣΑΓΩΓΗ) |
Εξάσκηση από κριτήριο | ||
3ο | Νεοελληνική Λογοτεχνία
§ ΥΦΟΣ § ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ Νεοελληνική Γλώσσα § ΘΕΜΑ: ΠΑΙΔΕΙΑ (ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΗΡΙΟΥ § ΘΕΩΡΙΑ: Τομείς αναζήτησης υλικού για την έκθεση. Βήματα έκθεσης. Επικοινωνιακό πλαίσιο άρθρο
|
Εξάσκηση από κριτήριο | ||
4ο | Νεοελληνική Λογοτεχνία
§ ΕΙΔΟΣ ΑΦΗΓΗΤΗ ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ. Νεοελληνική Γλώσσα § ΘΕΜΑ: ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ (Κράτος και Νεοέλληνες, σχ. Βιβλίο) § ΘΕΩΡΙΑ –Χρήση ρηματικών προσώπων -ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ: επιστολή |
Εξάσκηση από κριτήριο | ||
5ο | Νεοελληνική Λογοτεχνία
§ ΡΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΤΗΝ ΑΦΗΓΗΣΗ, ΠΡΩΤΟΠΡΟΣΩΠΗ, ΤΡΙΤΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΦΗΓΗΣΗ Νεοελληνική Γλώσσα § ΘΕΜΑ: Γλώσσα. § ΘΕΩΡΙΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ: ομιλία -Λεξιλογικές ασκήσεις( συνώνυμα, αντώνυμα, πολυσημία λέξεων, παράγωγα, ομόρριζα). |
Εξάσκηση από κριτήριο | ||
6ο | Νεοελληνική Λογοτεχνία
§ ΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ ΔΕΙΚΤΕΣ Νεοελληνική Γλώσσα § ΘΕΜΑ: ΛΑΚΩΝΙΚΟΤΗΤΑ § ΘΕΩΡΙΑ: Λεξιλογικές ασκήσεις( συνώνυμα, αντώνυμα, πολυσημία λέξεων, παράγωγα, ομόρριζα) -ΣΗΜΕΙΑ ΣΤΙΞΗΣ
|
Εξάσκηση από κριτήριο | ||
7ο | Νεοελληνική Λογοτεχνία
§ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΗΡΩΩΝ. Νεοελληνική Γλώσσα § ΘΕΩΡΙΑ: ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΙΩΝ ΣΤΙΞΗΣ § ΘΕΜΑ:Ελεύθερος Χρόνος, ψυχαγωγία. |
Εξάσκηση από κριτήριο | ||
8ο | Νεοελληνική Λογοτεχνία
§ ΠΩΣ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ Η ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΠΙΔΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ Νεοελληνική Γλώσσα § ΘΕΜΑ: ΜΜΕ: πληροφόρηση- παραπληροφόρηση § ΘΕΩΡΙΑ: -Γεγονός και σχόλιο στην είδηση – Σημεία στίξης |
Εξάσκηση από κριτήριο | ||
9ο | Νεοελληνική Λογοτεχνία
§ ΕΙΔΗ ΕΣΤΙΑΣΗΣ (ΠΟΙΟΣ ΒΛΕΠΕΙ ΣΤΗΝ ΑΦΗΓΗΣΗ): ΜΗΔΕΝΙΚΗ, ΕΣΩΤΡΙΚΗ, ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ Νεοελληνική Γλώσσα § ΘΕΜΑ: Δημοσιογραφική δεοντολογία. § ΘΕΩΡΙΑ: –Ανεστραμένη πυραμίδα -Τίτλος της είδησης. |
Εξάσκηση από κριτήριο | ||
10ο | Νεοελληνική Λογοτεχνία
§ ΠΟΙΟΣ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΗΝ ΑΦΗΓΗΣΗ(ΕΥΘΥΣ- ΠΛΑΓΙΟΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΠΛΑΓΙΟΣ ΛΟΓΟΣ) Νεοελληνική Γλώσσα § ΘΕΜΑ: ΜΜΕ και πολιτισμός § ΘΕΩΡΙΑ: Αστέρια της είδησης
|
Εξάσκηση από κριτήριο | ||
11ο | Νεοελληνική Λογοτεχνία
§ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ: ΑΦΗΓΗΣΗ Νεοελληνική Γλώσσα § ΘΕΜΑ: ΜΜΕ, Τύπος και δημοκρατία
|
Εξάσκηση από κριτήριο | ||
12ο | Νεοελληνική Λογοτεχνία
§ ΣΧΕΣΗ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΕ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ (ΛΟΓΙΑ- ΛΑΙΚΗ) Νεοελληνική Γλώσσα § ΘΕΜΑ: Τηλεόραση, Σύγκριση των ΜΜΕ. § ΘΕΩΡΙΑ: Ενεργητική- Παθητική σύνταξη. |
Εξάσκηση από κριτήριο | ||
13ο | Νεοελληνική Λογοτεχνία
§ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ: ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ( Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ) Νεοελληνική Γλώσσα § ΘΕΜΑ: Τηλεόραση και βιβλίο |
Εξάσκηση από κριτήριο | ||
14ο | Νεοελληνική Λογοτεχνία
§ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ: ΔΙΑΛΟΓΟΣ Νεοελληνική Γλώσσα
|
Εξάσκηση από κριτήριο | ||
15ο | Νεοελληνική Λογοτεχνία
§ ΠΩΣ Ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΠΛΑΓΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ Νεοελληνική Γλώσσα § ΘΕΜΑ: ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ( Διαδίκτυο και επικοινωνία, Διαδίκτυο και Δημοκρατία)
|
Εξάσκηση από κριτήριο | ||
16ο | Νεοελληνική Λογοτεχνία
§ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗΝ ΑΦΗΓΗΣΗ (ΧΡΟΝΟΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΧΡΟΝΟΣ ΤΗΣ ΑΦΗΓΗΣΗΣ) Νεοελληνική Γλώσσα § ΘΕΜΑ: Εργασία- η αξία της εργασίας § ΘΕΩΡΙΑ: Βιογραφικά είδη
|
Εξάσκηση από κριτήριο | ||
17ο | Νεοελληνική Λογοτεχνία
§ ΠΩΣ ΟΙ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΗ ΔΡΑΣΗ. Νεοελληνική Γλώσσα § ΘΕΜΑ: Κριτήρια επιλογής επαγγέλματος. § ΘΕΩΡΙΑ : Βιογραφικό σημείωμα, συστατική επιστολή.
|
Εξάσκηση από κριτήριο | ||
18ο | Νεοελληνική Λογοτεχνία
§ ΣΧΗΜΑΤΑ ΛΟΓΟΥ- ΑΝΑΦΟΡΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΚΥΡΙΟΤΕΡΩΝ Νεοελληνική Γλώσσα § ΘΕΜΑ: Ανδρικά- Γυναικεία επαγγέλματα |
Εξάσκηση από κριτήριο | ||
19ο | Νεοελληνική Λογοτεχνία
§ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΣΤΙΞΗΣ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ. Νεοελληνική Γλώσσα § ΘΕΜΑ: Τηλεργασία |
Εξάσκηση από κριτήριο | ||
20ο | Νεοελληνική Λογοτεχνία
§ ΠΟΙΗΣΗ (ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ- ΜΟΝΤΕΡΝΑ) Νεοελληνική Γλώσσα § ΘΕΜΑ: Εξειδίκευση |
Εξάσκηση από κριτήριο | ||
21ο | Νεοελληνική Γλώσσα
§ ΘΕΜΑ: Ανεργία |
Εξάσκηση από κριτήριο | ||
22ο | Νεοελληνική Γλώσσα
§ ΘΕΜΑ: Ρατσισμός |
Εξάσκηση από κριτήριο | ||
23ο | Νεοελληνική Γλώσσα
§ ΘΕΜΑ: Κοινωνικός ρατσισμός, κοινωνικά στερεότυπα |
Εξάσκηση από κριτήριο | ||
24ο | Νεοελληνική Γλώσσα
§ ΘΕΜΑ: Άτομα με ειδικές ανάγκες § ΘΕΩΡΙΑ: Ανάπτυξη κειμένου με τη μέθοδο της σύγκρισης- αντίθεσης |
Εξάσκηση από κριτήριο | ||
25ο | Νεοελληνική Γλώσσα
§ ΘΕΜΑ: Αυταρχική- αντιαυταρχική εκπαίδευση. § ΘΕΩΡΙΑ: Ορισμός και Διαίρεση |
Εξάσκηση από κριτήριο | ||
26ο | Νεοελληνική Γλώσσα
§ ΘΕΜΑ: Τέχνη- Τέχνη και σχολείο |
Εξάσκηση από κριτήριο | ||
27ο | Νεοελληνική Γλώσσα
§ ΘΕΜΑ: Κριτική και αυτοκριτική. |
Εξάσκηση από κριτήριο | ||
28ο | Νεοελληνική Γλώσσα
§ ΘΕΜΑ: Αξιολόγηση στο σχολείο |
Εξάσκηση από κριτήριο | ||
29ο | Νεοελληνική Γλώσσα
§ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ: ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ |
Εξάσκηση από ασκήσεις και κριτήριο | ||
30ο | Νεοελληνική Γλώσσα
§ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ: «ΓΛΩΣΣΑ- ΛΑΚΩΝΙΚΟΤΗΤΑ» § ΥΛΗ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ: ΣΥΛΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ |
Εξάσκηση από ασκήσεις και κριτήριο | ||
31ο | Νεοελληνική Γλώσσα
§ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ: «ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ» -«ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ» § ΥΛΗ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ: ΤΡΟΠΟΙ ΠΕΙΘΟΥΣ |
Εξάσκηση από ασκήσεις και κριτήριο | ||
32ο | Νεοελληνική Γλώσσα
§ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ «ΜΜΕ- ΤΥΠΟΣ» § ΥΛΗ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ: ΤΡΟΠΟΙ ΠΕΙΘΟΥΣ |
Εξάσκηση από ασκήσεις και κριτήριο | ||
33ο | Νεοελληνική Γλώσσα
§ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ «ΕΡΓΑΣΙΑ»
|
Εξάσκηση από ασκήσεις και κριτήριο | ||
34ο | Νεοελληνική Γλώσσα
§ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ «ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ»-«ΠΑΙΔΕΙΑ»
|
Εξάσκηση από κριτήριο | ||
35ο | Νεοελληνική Γλώσσα
§ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ «ΤΕΧΝΗ»
|
Εξάσκηση από κριτήριο | ||
36ο | Νεοελληνική Γλώσσα
§ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ «ΚΡΙΤΙΚΗ»
|
Εξάσκηση από κριτήριο |